3. juni 2012 - Grefsenkollen opp

Jeg startet dagen uthvilt etter en god natts søvn og med en god og sunn frokost! I utgangspunktet var jeg ikke så lysten på å gå ned på treningsstudioet - er litt kjedelig å alltid stå der og trimme nå på sommeren. Istedet fant jeg ut at jeg heller hadde lyst til å jogge Grefsenkollen opp. Eller i hvert fall prøve å jogge hele veien opp. Dette har alltid vært noe jeg har ønsket å få til, fordi bakker er ikke min greie. Men formen har steget sakte, men sikkert de siste åra og nå var det på tide med en ny utfordring!

Dette skulle jo være proffe saker så jeg måtte jo ha en "følgebil" og motivator.. eller rettere sagt, det er greit å sitte på ned igjen etter en sånn joggetur - så takk til HJ ;)

Utstyrt med pulsklokke og gps bar det avsted. Jeg fikk ikke varmet opp før jeg begynte, så jeg ble litt bekymret da jeg på førsten kjente at jeg begynte å bli litt sur i beina. Men da den virkelige stigningen begynte gikk det egentlig riktig så bra - så ja - jeg jogget hele veien opp! Det gikk ikke kjempefort, men jeg er seig så jeg gav meg ikke. Er veldig fornøyd med at jeg disponerte kreftene bra. For selv om jeg kanskje startet oppløpet litt tidlig, følte jeg at jeg hadde mye mer å gå på etterpå. Og nå er jeg glad for at enda et mål er nådd - løpsmessig :D

Klikk her HER og kan du se joggeturen minutt for minutt, høydemeter for høydemeter, pulsslag for pulsslag..


Sååå fornøyd ;)
PS - da jeg nådde toppen fant jeg fort ut at løpet "Grefsenkollen Opp" hadde nettopp blitt arrangert! Arrangørene drev og pakket sammen for dagen, men det var jo et artig sammentreff (og jeg var glad for at jeg ikke havnet oppi alt det der) ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar