9. juni 2012 - Organisasjonsmedaljen

I dag skjøt jeg i Sarpsborg om "Organisasjonsmedlajen/Jens Kjelsås minnemedalje". Jeg hadde nervene sånn passe under kontroll og var klar da jeg kom inn på standplass.. men sånn i ettertid har jeg innsett at jeg ikke hadde forberedt meg godt nok.. Jeg trodde feks vi skulle skyte liggende først - men det var kne. Hadde jeg visst det, så hadde jeg først tatt prøveskudd på liggende, og så på kne.. I tillegg trodde jeg vi hadde vanlig tid, men det var hele 3 minutter på hver serie og jeg kunne jo da ha brukt mye mer tid på å roe meg ned før det første skuddet.

Dette ble til slutt den store "stang ut-dagen"! Jeg prøvde virkelig å kjøre på med arbeidsoppgavene mine, men kroppen var liksom ikke helt der i stillingene fordi det var uvant at skivene stod høyere opp enn selve banen.. det ble litt vinglete rett og slett.. Og når man kombinerer dette med 4 x 9.9, så skjønner man at dette ikke helt var dagen.


Det var selvfølgelig ekstra surt å ikke komme til finalen, når formen har vært så bra på de to foregående stevnene og siden jeg vant samme stevnet i fjor. Men jeg velger heller å tenke på dette som en viktig gjennomkjøring før Viken II i Sarpsborg om en uke. Nå vet jeg hvilke utfordringer som venter meg på den banen, og kan lettere jobbe mentalt og teknisk mot dette. Det er en stor fordel!

I morgen er det heldigvis helt fri og det skal bli skikkelig godt! Og i kveld skal jeg og HJ kose oss med deilig mat på Lofoten Fiskerestaurant på Aker Brygge :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar