1. juni 2012 - Hjemmetrening

Jeg fikk tid til en liten tørrtreningsøkt etter jobb før jeg måtte dra videre til Degernes. Før selve økten justerte jeg litt til i patronesken - byttet ut triggerordet "avspenning" med "ro" :)


Da var patronesken klar og da var også jeg klar for å ta en liten økt. Det var fokus på triggerorda - terping, terping og terping.
GREP - RO - TØFF!

I tillegg kjente jeg ekstra godt etter på kne for å sjekke balansen i stillingen. Her endte jeg opp med å flytte pølla rett under ankelen (der den egentlig skal være), og det syne jeg nå fungerte veldig godt.
Endelig :)


Jeg har etpar treningsbuddys hjemme også - de vil og være med. Diesel (over) hoppet faktisk opp på skuldra mi mens jeg trente stående! Var et "kodak-moment" det der jeg stod og han satt :)

Sonny (under) liker bedre å ligge og se på - på avstand..



Imorgen sitter jeg i påmeldingen hos Degernes skytterlag. Kommer nok til å følge med på hvordan det går med NC-skytingen.. skulle gjerne joinet, men en kan jo ikke få med seg alt heller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar