22. juli 2010 - Innskyting av feltbørsa

Hjemme nok en gang! Siden søndagens innskyting av feltbørsa istedet endte med å skifte avtrekkeren, så måtte jeg gjenoppta "arbeidet" ikveld.
Kort fortalt, så var været ikke helt på min siden igjen med mye vind. Men etter en time så ble det plutselig blikkstille og perfekt! På liggende på både 200 og 300m var det greit. På kne sliter jeg fortsatt en del med at jeg møter med skuldra og sender skudda ned under figuren. Dette skjer fordi jeg må skyte de 6 skudda på 1 minutt, og da får jeg ingen tid til grundig avspenning. Men dette er noe jeg skal jobbe videre med siden jeg også har "dårlig" tid på grunnlaget..


Pappa står og studerer feltskiva plassert ved siden av 200m´ern..



Avsluttet med noen femskuddserier på stående for å teste ut som hadde veldig god samling, men alt lå til venstre uansett hvor bra nullpunktet var.. så derfor har jeg skrevet ned at jeg mye mulig må skru 6 finknepp til høyre for å samle i blinken..


OK skyting/samling, men til venstre..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar