Skytetiden til NM 300m er klar!

Ja, da var skytetiden til NM 300m klar. Håper virkelig jeg rekker å få det med meg, for egentlig er det Samlagssmesterskap fredag og lørdag..

Dette er uansett et tilfelle av "Maren gjør ting hun ikke kan". Jeg har aldri skutt 60 skudd liggende og 3x20 før, så det skal virkelig bli spennende å prøve! Vet ikke hvor lang tid jeg har eller hvordan jeg gjennomfører selve skytingen..hehe. I tillegg er det ikke lov med rem på stående - iiik.. Tror jeg må ta en liten trening på det rett før, sånn at jeg har en plan. Vanligvis hjelper remma meg med å presse børsa bak i skuldra sånn at den ikke sklir "avgårde", så man kan trygt si at det skal bli interessant å prøve 20 skudd uten. Men uansett - jeg har ingen forhåpninger - dette er kun for morro skyld! Deltok jo for første gang på 15m NM tidligere i år, og det var kjempegøy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar