Back from NY!

Skal si det var fantastisk deilig med ferie og nye inntrykk. Stikkord for turen var vaaaarmt vær, høy bygninger, båttur, busstur, mye "gåing", store posjoner med mat, sentral leilighet på Manhattan, verdens høyeste og raskeste rollercoaster, shopping, beachen og forlovelse på selveste Brooklyn Bridge! Det kan vel ikke bli stort bedre? ;o)


NY by day..


NY by night (- jeg og HJ på Brooklyn Bridge rett etter det store spørsmålet.. ;o)

Skytemessig kjente jeg det også var godt med en liten pause. Det har jo ikke gått superbra i det siste, så det kan hende det gjør godt for hodet! Skal i hvert fall bli spennende å se om jeg får til den treningen jeg har lyst til fremover. Jeg kom faktisk til å tenke på at jeg de siste 5 åra ikke har trena ordentlig med 6.5 - treningen har vært stevner igrunn! Ikke rart jeg blir stressa på stevner ute.. Heller ikke rart jeg begynte å få det til bra innedørs siden jeg faktisk også fikk relativt bra med trening. 6.5´en derimot har jeg ikke samme "følelsen" for. Derfor vet jeg også at jeg virkelig kan ha muligheten til å forbedre og stabilisere meg ordentlig hvis jeg kunne fått til like mye trening ute som jeg har hatt inne. En logisk og god konklusjon!! BRA!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar