Søndag 6. september 2009 - kretsmesterskap i Aremark på papp!

Kretsmesterskapet ble arrangert i skytterparken i Aremark søndag 6. september. Det som var litt annerledes med det var at de ikke har elektronisk anvisning! Her skulle vi skyte på god gammeldags pappskive! Kjempeartig synes jeg! Var litt skeptisk til de "gamle" prøveskuddene: 3 + 1 + 1, "litt" færre prøveskudd enn det jeg var vant til kan man jo si.. Men jeg må si at hele opplevelsen var ganske så "forfriskende". Jeg fikk skutt meg inn veldig bra, samtidig som jeg ikke alltid hadde en skjerm som minnet meg på poengsum eller viste meg om jeg hadde en bra eller dårlig samling! Det ble mer fokus på avlevering av skudd og det å skru seg inn godt med de prøveskudda man hadde! Husker ikke helt hva jeg fikk på grunnlaget, men tror ikke jeg juger så veldig hvis jeg sier 98-99, og tilsammen 242... hurra! Kjempegøy å få det til!

Jeg ledet dermed kretmesterskapet, og fikk skive 1 i "finalen". Desverre ble fikk jeg en skive med en dum skygge på, så jeg har mine bange anelser om at det kan være det som gav meg en litt dårlig 98 omgang. Min nærmeste konkurrent derimot skjøt 100 - og vi lå likt. Vi måtte derfor skyte om, og jeg lå på sanne dumme skive og fikk vel 99. Bjørn Vidar hadde visstnok bestemt seg (selv om han mente på at dette gikk dritdårlig), og han skjøt nok en gang 100 poeng. Jaja, en kan jo ikke vinne hver gang. Dessuten var han kl5 og jeg kl4, så en medalje ble det på meg lell! ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar