20. januar 2010 - hjemmetrening med Scatt´en

Sånn ser det ut når jeg skal trene hjemme med skytesimulatoren min..

Har funnet ut at eneste måten å få akkurat lang nok "bane", så må jeg stå borti "peiskroken"...


..og sikte ut gjennom balkongdøra..


..på skiva som står på utsiden i kulda.. Men når jeg skal trene kne, så må døra stå oppe.. Godt jeg ikke orker å sitte å skyte så mange skudd om gangen - jeg går nemlig bort og lukker igjen døra i "pausene", mens jeg venter på at beinet mitt skal "våkne" igjen, hehe.. ;o)

Jeg har også har en del problemer med at jeg ikke ser så veldig klart, og at jeg fort blir sliten i øya. Har hatt briller i ca10 år nå, for å korrige at jeg er langsynt og har bitte litt skjeve hornhinner. Til vanlig bruker jeg briller når jeg sitter foran Mac´en, men jeg har hatt lyst til å skaffe meg skytebriller i et par år nå, men de koster jo litt.. Derfor prøvde jeg en liten hjemmesnekra variant med mine vanlige briller på knestående. Måtte teipe de opp, slik at de passet når jeg sikta, og det funka veldig bra! Ble ikke så sliten i øynene som vanlig. Men når jeg skulle opp på stående, passet det ikke like bra - det blir helt feil vinkel, så jeg ser inn i siden på innfatningen istedefor siktet.. Men jeg har tro på at jeg burde få meg et par briller snart.. til bursdagen min kanskje ;o)


Screenshot av "15m" kneskytingen min - på hovedskiven har jeg 100% holding, og det er det vi alle vil ha! Men generelt var det ingen store samlinger.. kjenner jeg må definitivt trene mer!


Screenshot av "15m" stående. Sleit litt med å komme igang, var litt urolig så det ble en del 9´ere.. For å få fokuset opp satt jeg på litt diverse popmusikk, og det hjalp! Spesielt de ti siste skudda fløt sinnsykt bra - da var jg i nuet og bare skjøt! Det er sånn det skal være!! Morro!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar