Onsdag 3. juni 2009 - stillingsjusteringer

Siden jeg forandret ståendestillingen min, hadde dette sakte men sikkert begynt å påvirke liggende og knestående. Jeg følte at jeg ikke lenger hadde like god kontroll på disse stillingene som før, og at det kanskje derfor var på tide og gjøre noe med dette også. Hvorfor ikke bare begynne med alt på nytt - jeg hadde jo ingenting å tape, og alt å vinne!

Jeg avtalte derfor et nytt møte med Anne Grethe Jeppesen, for å se mer på liggende og knestående.

Fokuset for denne økten var å skape en mer habil skytestilling i kne, samt redusere trykket i høyre skulder og albue på liggende slik at jeg skulle minske "faren" for flytting av seriene under skyting. Kinnkontaktet skulle også jobbes med, slik at jeg skulle få mer stabilitet, tyngde, avslapping og kontroll. I tillegg skulle jeg tørrtrene mer for å bli mer bevisst på spenningene i kroppen.

En kjempekoslig, lærerik og inspirerende dag! Wuhuuu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar