12. september 2009 - trippelstevne

Lørdag 12. september var det klart for trippelstevne. Jeg er egentlig veldig glad i å skyte flere stevner på en dag fordi jeg som regler trenger å "varme" opp med et stevne først.. og det gjorde jeg..


Turen gikk først til Sarpsborg skytterlag og deres 300m bane. Har pleid å skyte ganske bra på denne banen, og det gjorde jeg også denne lørdagen, bortsett fra en liten detalj.. en 3´er på det andre skuddet på stående! HALLO! Jeg husker at jeg hadde et ufokusert øyeblikk og selvfølgelig trakk jeg av akkurat da! Måtte le både da og etterpå.. det var bare så tullete!


Neste stevne var i Råde (200m), og det var en opptur! Ser man bort fra et lurveskudd på stående, og en typisk dårlig kneserie, så var både liggende og grunnlaget veldig bra - både på poengsum og samling! Det liker jeg! Litt skuffende med en svak omgang til slutt, men men - det kommer! Uansett så kan det virke som om min lille "oppvarming" på Sarpsborg hjalp ;o)


Siste stevne ble avholdt på 300m banen til Rygge. Her var det en del vind, som vanlig, og det kjente jeg godt i kroppen. Men allikevel holdt jeg stand på stående med 48. Kneserien var igjen ikke spesielt bra, og det samme gjaldt kne på grunnlaget, men det må jeg bare jobbe videre med! Godt å se at stående fungerer veldig bra! Morro er det!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar