Tirsdag 18. august - stillingsjusteringer med Anne Grethe Jeppesen på NIH

Etter en del egentrening hadde jeg nye spørsmål om spesielt kne, men også stående. Det var jo ikke lenge siden jeg hadde langt om knestillingen helt, og på veien tror jeg det ble mye ny informasjon. Derfor ville jeg gjerne at ha et nytt møte med skytecoach Anne Grethe Jeppesen. Denne gangen møttes vi i 50m kombihallen på Norges Idrettshøgskole. Det ble en laaang time, nærmere bestemt 2,5 time - men tiden gikk kjempefort! Ennå en gang lærte jeg masse om små justeringer og virkningen av de! Vi har en veldig løs tone, og spøker mye noe som gjør at jeg alltid storkoser meg og har det veldig gøy! Det var og er selvfølgelig godt å høre at Anne Grethe også synes det er artig og jobbe med meg :o)

Så da var det bare å ta med seg det nye man hadde lært, og ikke minst huske at TING TAR TID!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar