Torsdag 18. juni - "kontormøte" hos Anne Grethe Jeppesen

Etter "kaossøndagen" hadde jeg rett og slett behov for å få orden på alle tanker og følelser som svirret oppi hodet mitt. Skyting er en utrolig mentalt utfordrende sport - for min del så er nok 90%++ av det jeg presterer på banen basert på den mentale delen.

Det ble mye snakking og reflektering om både skyting og andre ting i livet, og det var veldig godt å få det ut. Det er så utrolig lett å snakke med Anne Grethe, og hun er veldig flink til å sette ting i perspektiv, sette fokus på det som er viktig og gi meg støttende ord!

Til slutt satt jeg igjen med en post-it lapp:
- Jeg synes det er gøy med arbeidsoppgaver, det skal bli spennende
- ROLIG: det er noen basic ting jeg skal gjøre, riktig stilling, plassering av skuldre, støtte på venstre arm
- JEG ER I EN PROSESS!!!

Jeg skal ha fokus på mestring av arbeidsoppgaver - og IKKE tenke på poengsummer/resultat!


1 kommentar: