20. mai 2009 - første stevne med ny ståendestilling!


Så "enkelt og greit" var det - på føste stevnet etter at jeg fikk hjelp av Anne Grethe Jeppesen til å forandre på ståendestillingen min, skjøt jeg 49 poeng på stående og tilsammen 147 på 15-skudden! Husket ikke sist jeg var i nærheten av noe slikt, så da skal jeg si at beina ble som gele der jeg stod og skulle skyte 10 skudd grunnlag.. En liten sprekk kan man jo si at det ble, men holdt meg unna 30-tallet, og endte opp med 240 poeng.
På refleksjonsskjemaet som Anne Grethe ba meg fylle ut sto det blant annet at; spenningsnivået var på 10++, men at jeg prøvde å holde fokus på arbeidsoppgavene mine. Jeg skrev også at jeg fikk en bekreftelse på at "jeg har det i meg", men at jeg må passe på og holde fokuset fullt ut gjennom hele serien. Videre måtte jeg jobbe med 0-punktet og indre dialog/arbeidsoppgaver for å bedre takle pressede situasjoner.

Jeg er jo en såpass stor "realist" at jeg skjønte at dette kanskje ikke var helt riktig bilde på hva som ville komme på stevnene sommeren 2009, men uansett var det en meget hyggelig og inspirerende start jeg hadde fått!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar