31. oktober 2009 - første 15m stevne

Da var det tid for innendørssesongen - til min glede! Selv om jeg synes det var litt dumt at utendørssesongen var over så "plutselig" - når jeg endelig hadde begynt å få det til! Men men..

Før synes jeg aldri det var noe gøy å hverken trene eller skyte stevner innendørs, men etter at jeg starta med dette "begynne-på-nytt-prosjektet" har jeg virkelig fått sansen for 15meteren. Det er jo så mye mer fintfølende og en genial måte å bygge opp stillinger på nytt igjen. Man må virkelig roe seg ned og fokusere på gjennomføring - i motsetning til kaliber 6,5 hvor alt blir så mye røffere og unøyaktig..

I hvertfall så hadde jeg gledet meg til å skyte stevner innendørs, for det hadde gått ganske så bra på trening med skytesimulatoren. Men selvfølgelig var jeg veeeldig nærvøs også.. hvordan ville det faktisk gå!?


Samlingsmessig så gikk det jo riktig så bra på de 3 første seriene - men et kjent problem hadde igjen dukket opp; "flytting av seriene"! Tapte poeng så det sang (selv om jeg ikke skal fokusere på det), og på de siste 10 skudda følte jeg virkelig kaoset trenge seg på - og jeg hadde ingen plan, bare et hodet fullt av alle mulige tanker og høy puls i resten av kroppen!!
Ingen god start på innendørssesongen - det var vi alle enige om!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar