28. november og 3. desember 2009 - Viken II & Oslo Open

Viken II 15m og Oslo Open er de to viktigste stevnene i løpet av innendørssesongen. Og som kanskje mange vet, så stiger pulsen min bare når jeg tenker på slike konkurranser! Jeg visste at formen var på vei opp, fordi jeg nettopp hadde skutt 239 på stevnet til Moss & Våler, men det var jo aldri en garanti..


Først ut var Viken II på Oslo Østre sin 15m bane. Med nye skyttersko, og fokus på arbeidsoppgaver greide jeg å skyte fine samlinger selv om jeg var veldig spent! 240 poeng ble det til slutt, med en litt dårlig 10-skudd til slutt - men fornøyd var jeg!


Deretter skjøt jeg Oslo Open på torsdag 3. desember. Også her hadde jeg veldig fine samlinger, dessverre var de litt skjeve. Spesielt den 2. kneserien var litt sur.. ellers så kunne også den første stående serien vært ett halvt knepp opp - da hadde det blitt årets første og eneste 50 serie! Jeg var veldig nervøs på de siste 10 skudda, men jeg husker at jeg brukte tiden min godt og roet meg helt ned før jeg avleverte skuddet.. Ellers ble det hele fire 9,9 skudd, så marginene var heller ikke helt på min side. Men uansett, jeg var fornøyd med både gjennomføring og poengsummen 240!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar